دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

کواد کوپتر دوربین دار تاشو Flycam D6HW PHANTOM/نوین آرسی

مجموعه ای کامل از برترین برندهای برتر کوادکوپتر حرفه ای، مبتدی، تجهیزات تصویربرداری، ماشین کنترلی، هواپیمای کنترلی... تضمین و ضمانت کالا به همراه ارایه خدمات

۷۸ بازديد
۰ ۰

فروشگاه  ایستگاه پرواز همواره میزبان کالاهای آرسی با کیفیت در ویترین  محصولات خود بوده است. در کنار محصولات نام های تجاری آشنا که در این بستر به شما عزیزان معرفی شده است، این بار هم نوبت به معرفی کوادکوپتر دیگری از محصولات کمپانی Ming Wei می رسد.   پیش از این هم کواد کوپترهایی دیگری نیز با این برند در این فروشگاه به فروش رسیده بودند که با توجه به کیفیت مناسب و استقبال شما دوستان همراه، تصمیم بر آن شد تا پرنده ی جدید این کمپانی یعنی کواد کوپتر تاشو D6HW PHANTOM را نیز در این دسته بندی وارد کنیم. با همراه بمانید تا بیشتر در مورد این محصول خوش استیل و کارآمد بخوانیم. 

در یک تعریف اجمالی باید گفت کوادکوپتر  D6HW PHANTOM کوادکوپتری تاشو با قابلیت های پروازی مناسب است که طراحی خارجی آن شما را یاد پرنده های حرفه ای DJI می اندازد و  به لحاظ قابلیت های پروازی بتوان آن را مشابه کوادکوپتر SYMA Z3 دانست.

 

کواد کوپتر دوربین دار تاشو Flycam D6HW PHANTOM

 

 

جابجایی راحت تر با قابلیت تاشو بودن بازوها

همان طور که گفتیم یکی از ویژگی های مثبت هلی شات D6HW PHANTOM ، قابلیت تاشو بودن بازو های آن است. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا به راحتی این کوادکوپتر را جابجا کرده و هر زمان که نیاز داشتند آن را از درون یک کیسه یا کیف کوچک در آورده و در عرض ۱۰ ثانیه آن را آماده پرواز کنند. قابلیت باز و بسته شدن بازوهای یک پرنده از نوع کوادکوپتر یکی از نکات مهم در طراحی خارجی بدنه این مدل  از پهپادها است که معمولا در هلی شات های حرفه ای دیده می شود. بنابراین کمپانی Ming Wie سعی داشته است با گنجاندن این ویژگی در کنار سایر مشخصات این پهباد به آن چهره ای حرفه ای ببخشد و در این کار هم موفق بوده است. 

بهره مندی از مد هدلس

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته باشید متوجه شده اید که وجود مدی مانند مد هدلس چقدر از اهمیت بالایی برخوردار است.

کوادکوپترها در آسمان دارای جهت هستند جهت جلو و عقب و چپ و راست. دستورات شما روی رادیو کنترل زمانی به درستی روی کوادکوپتر اعمال می‌شود که پرنده دقیقاً در راستای شما قرار بگیرد. هر تغییر جهت و تغییر زاویه ای نسبت به رادیو کنترل باعث می‌شود دستورات خلبان روی پرنده به درستی اجرا نشود.

فرض کنید شما در آسمان به اندازه ۱۸۰ درجه از جهت عادی خود منحرف شده است، شما در حال کنترل کوادکوپتر هستید ولی متوجه این تغییر جهت نشده‌اید مانعی سر راه شما قرار می گیرد و نیاز است برای گریز از آن کوادکوپتر را به سمت راست منحرف کنید. جوی استیک روی رادیو کنترل را به سمت راست حرکت می دهید اما از آنجا که کوادکوپتر در آسمان به اندازه ۱۸۰ درجه از حالت عادی خود منحرف شده دقیقا به سمت چپ حرکت می کند و به شدت به مانع برخورد میکند. این تصویر کوتاهی از اتفاق ناگواری است که در صورت عدم توجه به جهت هلی شات در آسمان و عدم بهره گیری از مد هدلس ممکن است برای شما به وجود می آید.

اینجاست که مد هدلس کواد کوپتر تاشو D6HW PHANTOM به کار می‌آید. با کمک این مد، می توانید فارغ از جهت هلی شات در آسمان، آن را به درستی کنترل کنید.  بهره گیری از این ویژگی بخصوص برای خلبانان مبتدی و در آغاز کار یادگیری پرواز بسیار کارآمد خواهد بود .هر چقدر که فرد در خلبانی ماهرتر می‌شود لزوم استفاده از مد هدلس برای او کمرنگ تر خواهد شد.

قابلیت نشست و برخاست با یک دکمه

اصولاً سازنده‌های کوادکوپترهای مبتدی سعی می کنند تا جای ممکن قابلیت‌هایی را به کوادکوپتر ها اضافه کنند تا کنترل و هدایت آن را راحت تر کند.یکی از قابلیتهای بسیار کارآمد قابلیت نشست و برخاست با استفاده از یک دکمه است. با توجه به اینکه یکی از دشوارترین کارها در هدایت کوادکوپترهای مبتدی توسط خلبانان تازه کار برخاستن و به خصوص فرود نرم آنهاست؛ راه حل ساده آن است که برای هدایت آسان تر یک دکمه مشخص برای این کار در نظر گرفته شود و این دقیقا همان چیزی است که  پهپاد D6HW PHANTOM از آن برخوردار است. 

 

کواد کوپتر دوربین دار تاشو Flycam D6HW PHANTOM

 

دوربین با کیفیت HD و قابلیت ارسال زنده تصویر

هلی شات دوربین دارD6HW PHANTOM دارای یک دوربین با کیفیت HD است که قابلیت ضبط تصاویر زیبا و با کیفیت را به کاربران می دهد. دوربین کوادکوپتر برای عکسبرداری از مناظر و سوژه های نزدیک مناسب است و مصرف تفریحی و شخصی دارد بنابراین نمی توان روی آن به عنوان یک کوادکوپتر با دوربین حرفه ای حساب کرد.

اما آنچه بهره مندی از دوربین را در یک پهپاد جذاب می کند، قابلیت ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه است. از آنجا که امروزه حجم وسیعی از کارهای روزمره ما توسط گوشی همراه انجام می شود، خیلی عجیب نیست که بدانیم رابطه ی تنگاتنگی نیز بین کوادکوپترها و گوشی های هوشمند وجود دارد. به عبارت دقیق تر، گوشی های همراه می توانند همانند رادیوکنترل یک کواد کوپتر عمل کنند و علاوه بر این، می توانند چشم شما از نگاه پرنده نیز باشند. هنگامی که کواد کوپتر D6HW PHANTOM را در آسمان پرواز می کند می توانید تصاویری را که پرنده از دوربین خود مشاهده می کند را از طریق امواج وای فای به گوشی خود بفرستید و از تماشای مناظر لذت ببرید. 

موقعیت یابی و قابلیت حفظ ارتفاع

 

یکی از دغدغه‌های خلبانان به خصوص خلبانان تازه کار و مبتدی قابلیت نگه داشتن کوادکوپتر در یک ارتفاع مشخص در آسمان است. بدون شک این کار بدون استفاده از مدهای حفظ ارتفاع و ویژگی هایی که باعث می شوند کوادکوپتر ها و هلی شات ها کنترل راحت تری داشته باشند، کار چندان راحتی نیست. از طرفی تغییر ارتفاع به صورت مداوم در کوادکوپتر علاوه بر مصرف بیشتر انرژی و کاهش زمان پرواز باعث می شود تا فیلم های ضبط شده از از زیبایی بصری کمتری برخوردار شوند. یکی از ویژگی های کوادکوپتر D6HW PHANTOM که پرواز با آن راحت تر کرده است، بهره‌مندی از ژیروسکوپ شش محوره است که قابلیت حفظ ارتفاع را به کوادکوپتر می‌دهد. 

امکان کنترل با رادیو و گوشی همراه

 

یکی از ویژگی های دیگری که D6HW PHANTOM از آن بهره مند است امکان کنترل کوادکوپتر از دو طریق است. کواد کوپتر تاشو D6HW PHANTOM دارای یک رادیوکنترل با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز است که شما را یاد رادیوکنترل هلی شات اسپارک می اندازد. اما علاوه بر اینکه شما می توانید از طریق جوی استیک های تعبیه شده بر روی این رادیوکنترل پرنده خود را کنترل کنید، بر روی رادیوکنترل بازوهایی برای اتصال گوشی همراه شما نیز قرار گرفته است که همانطور که در بالا گفته شد به شما اجازه می دهد تا کنترل پهباد خود را از این طریق نیز به دست بگیرید. بعلاوه، امکان مشاهده مستقیم و زنده تصاویر ارسالی کواد کوپتر از طریق کنترل پرنده با گوشی امکانپذیر است. 

چرخش 360 درجه در آسمان

 

اجرای چرخش و حرکات نمایشی در آسمان از آن دست از قابلیت هایی است که شادی در کوادکوپترهای مبتدی تر از این نمونه هم دیده باشید. اما لزوم برشمردن این ویژگی از آن جهت است که کوادکوپتر D6HW PHANTOM در دسته کوادکوپترهای مبتدی قرار میگیرد. منظور از کواد کوپتر مبتدی آن است که هدف استفاده از این محصولات صرفا برای سرگرمی و لمس نزدیک دنیای هدایت از راه دور پرنده های بدون سرنشین است. اجرای غلت 360 درجه در آسمان نیز از آن دست مانوورهایی است که به شما لذت بیشتری در حین پرواز پرنده می دهد. 

کواد کوپتر دوربین دار تاشو Flycam D6HW PHANTOM

کواد کوپتر دوربین دار تاشو Flycam D6HW PHANTOM


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.